ela-aa

Alla inlägg under januari 2011

Av elin norberg - 25 januari 2011 19:27

Vilken lång dag! Och ända är klockan bara halv åtta snart..

Hade sovmorgon imorse till 11,10 så klev upp vid nio, märkte dock att det blev för tidigt då jag var klar 45 minuter innan jag skulle åka. Lyxade det med hårinpackning sådär på morgonen. Drog iväg till skolan och hade idrott och sedan fixade vi lite med balen och sen gick vi på stan och sådär. :)

Hade körkortsteori tjugo över två, och sedan åkte jag iväg och köpte fotoramar :)


Ska köra en vända i körkortsprogrammet nu, sedan ska jag gå igenom teckenspråket lite :) puss!

Av elin norberg - 24 januari 2011 18:24

Vilken onödig dag det har varit.. Kom till skolan till halv nio och hade lektion - "människor i behov av stöd". Fick lunch efter det, gjorde teckenspråket då men vi får se hur det blir.. haha, gick och käkade efter det och sen hade vi samhäll. Fick en ny lärare, och en ny bok sen fick vi sluta. Så slutade 12 idag, riiktigt skönt!

Efter det satt vi och planerade lite inför studentbalen, bokade lokal och så :)


Kom hem strax efter två, gick raka vägen till sängen och kollade på film. Upp och käka middag och nu ligger jag i sängen igen :) Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, men det märks väl av.. :)


saknar min älskling.. :(

Av elin norberg - 24 januari 2011 14:19

ääälskade plusgrader! <3

Av elin norberg - 22 januari 2011 18:18

Har inte orkar bloggat nånting idag, har faktiskt inte haft orken till nånting.. Sen har jag inget vettigt att skriva heller.

Vad har jag gjort idag då?
Klev upp vid halv elva och käkade lite frukost, sedan tog jag med mig lillasyster på rummet och tittade på film och sen har jag bara legat i sängen och degat hela dagen.. Letar snygga heels till sommaren men hittar inga alls! :s

Så om ni har tips på hemsidor där det finns snygga heels så tar jag gärna emot dom ;)


Nej, ska fortsätta leta skor nu.. :)

Av elin norberg - 21 januari 2011 19:04

Ja, då var det helg då och jag har absolut ingenting att göra.
varken idag eller på resten av helgen :s värdelöst..

Av elin norberg - 20 januari 2011 16:18

Kom hem från skolan för en timme sen typ, har nyss käkat middag och nu sitter jag i sängen och ska göra läxor, kanske slänga igång en film efteråt också. :)

  är så himla less på vintern, mörkret, snön och framför allt kylan!

Av elin norberg - 19 januari 2011 21:55

Blev inget inlägg till "personliga sanningar" idag heller. Gick och klippte mig efter skolan och sedan handlade jag med mamma och syster, sen åkte jag och Samuel hem till mig. Vi käkade middag och sedan hjälpte syrran mig att färga håret.

Slumrade till innan då jag och Samuel tittade på film, så är ganska pigg nu, men hinner ändå inte skriva "personliga sanningar" nu, ska träna en sväng på teckenspråket nu och sedan slå igång en film :) Godnatt!

Av elin norberg - 18 januari 2011 20:39

Haft en riktigt skön dag faktiskt, började med sovmorgon till 11,10 och då började vi med idrott - pingis. Riktigt tråkigt, men skönt att inte behöva springa runt så mycket. Sedan hade vi ingen lektion förns 14,20 men där imellan hade vi ändå saker att göra ;) kommer bli riktigt roligt det här!


Nej, nu ska jag krypa ner i sängen, slå igång "Phone booth" och äta lite glass. Andra delen av personliga sanningar kommer nog kanske imorgon, har nämligen ont i huvudet ikväll så jag ska lägga mig tidigt hade jag tänkt..


Åh förresten! Imorgon ska jag klippa mig, och färga håret rött. Håller tummarna på att det här blir bra! :)

Ovido - Quiz & Flashcards