ela-aa

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

dead hero.

Av elin norberg - 29 juni 2011 18:47

Tänkte jag skulle visa en del grejer som blivit inhandlade på sista tiden, jag hade egentligen tänkt göra det i förra veckan redan efter att jag varit i birsta och handlat kläder och skor men glömde helt och hållet bort det. Men här kommer lite andra grejer jag köpte igår.

  köpte hårspray, cocosolja, pennor, block, resekit, sminkservetter och 2 böcker. sminkpenseln köpte jag i måndags.  Hittade dessa böcker i hyllan på Konsum. Tänkte köpa ozzy'z bok då han släppte den men glömde bort och har inte tänkt på det sedan dess, så den köpte jag. Shutter Island köpte jag mest för att den bara gick på 49 kr, men jag tror den kan va riktigt bra också! :)


Annars då?

Jobbade 13,45-16,00 idag.. innan dess var jag ute och solade en sväng, men blir ju så himla rastlös.. och sedan dess har jag i princip inte gjort någonting.
hoppas på en picknick eller så imorgon med S, men vi får se. finns ju inte så många avskiljda, fina stället på här där jag bor, är bättre ute hos honom. men, vi får som sagt se vad som händer.. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin norberg - 30 augusti 2011 20:25

Händer inte mycket här inte..I verkliga livet händer det en hel del istället. Har börjat skolan igen, gått en vecka nu och det känns så skönt att det är sista året, men samtidigt så tänker jag lite såhär.. Vad ska jag göra sen då?! Men som jag sagt...

Av elin norberg - 18 augusti 2011 21:28


idag är det torsdag och på tisdag börjar skolan. tredje ring. oj. nyss skulle jag börja första året och nu börjar jag sista. det är sjukt så fort tiden går egentligen.vad ska jag göra efter gymnasiet då?fuck that! Nu går jag sista året, och n...

Av elin norberg - 9 augusti 2011 01:12

Har inte skrivit något här på ett tag, precis som vanligt.. Men nu kommer det ett litet inlägg iaf.Vad har hänt då? Vad har jag att berätta? Jag har hunnit sommarjobba, har även hunnit sluta och återgå till dom vanliga jobbtiderna jag har. Jag har va...

Av elin norberg - 1 augusti 2011 18:03


Var ett tag sedan jag skrev. Igen.Var i alla fall ute på äventyr i helgen igen. Var det förra helgen också, då drog vi en "klassfest", av nio bjudna kom bara fem men vi hade det trevligt ändå trots för mycket av det goda ;) I helgen drog jag till ull...

Av elin norberg - 6 juli 2011 21:17

ja.. och här var det som vanligt ett tag sen då.men har faktiskt haft en del att göra så, jag har i alla fall något att skylla på!I fredags åkte jag till ullånger, och var där hela helgen. Hade otroligt jävla kul faktiskt, visste i och för sig att ja...

Ovido - Quiz & Flashcards