ela-aa

Alla inlägg under juni 2011

Av elin norberg - 30 juni 2011 18:35

har varit ute och gått nästan hela dagen, och det tycker jag vi fortsätter med, så nu går jag på en promenad med mamma och lillasyster :)

Av elin norberg - 29 juni 2011 18:47

Tänkte jag skulle visa en del grejer som blivit inhandlade på sista tiden, jag hade egentligen tänkt göra det i förra veckan redan efter att jag varit i birsta och handlat kläder och skor men glömde helt och hållet bort det. Men här kommer lite andra grejer jag köpte igår.

  köpte hårspray, cocosolja, pennor, block, resekit, sminkservetter och 2 böcker. sminkpenseln köpte jag i måndags.  Hittade dessa böcker i hyllan på Konsum. Tänkte köpa ozzy'z bok då han släppte den men glömde bort och har inte tänkt på det sedan dess, så den köpte jag. Shutter Island köpte jag mest för att den bara gick på 49 kr, men jag tror den kan va riktigt bra också! :)


Annars då?

Jobbade 13,45-16,00 idag.. innan dess var jag ute och solade en sväng, men blir ju så himla rastlös.. och sedan dess har jag i princip inte gjort någonting.
hoppas på en picknick eller så imorgon med S, men vi får se. finns ju inte så många avskiljda, fina stället på här där jag bor, är bättre ute hos honom. men, vi får som sagt se vad som händer.. :)

Av elin norberg - 28 juni 2011 20:54

jamen då kör vi säsong 7 då!

 

Av elin norberg - 23 juni 2011 22:17

vaknade halv ett idag, inte likt mig men eftersom att jag är sjuk så sover jag så himla mycket mer än vanligt.. Hade då besök av morbror och company och efter att dom åkt hem så drog vi till birsta. Kom hem med en del grejer, typ underkläder, en väska, ett par jeans, en kofta och två par skor.  Fick även en ben&jerrys och en VR av mamma :)
Så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite VR, äta lite glass och sedan titta på vänner :)

Imorgon kommer S hit, ska bli så mysigt! Ska grilla med honom + familjen och sådär :) Kikki (syster) och hennes kille kommer också, och dom har två hundar varav en är i löp och den andra är påväg in i löp sen är dom även hundvakt åt en hane så.. vi får se hur allt det kommer gå ;)


puss!

  bjuder på en bild också. min kära pojkvän då vi var ute och fotade hos honom i förra veckan :)

Av elin norberg - 22 juni 2011 16:21

gud va jobbigt det är att vara sjuk.. hostar som bara den, täppt i näsan och jättehes! feber har jag också.

ja, nu sitter jag iaf och kollar på MADE på mtv, dricker sockerdricka och hostar. Tidigare idag så var jag barnvakt en stund åt Julia medans mamma gick på stan och hämtade ett paket från hm. Hade beställt två cardigans, en tröja och en väska, dock beställde jag väskan på barnavdelningen så jag tänkte ju inte på att axelremmen är kortare då, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med den.

ska käka middag nu och efter det blir det jordgubbar o grädde, så nu ska jag vispa lite grädde så det är färdigt :)

Av elin norberg - 21 juni 2011 21:15

nu ska jag göra ordning en macka, och sedan gå ner på rummet och läsa lite veckorevyn. därefter börjar jag 6e säsongen av vänner, bara 4 to go! känns lite sorgligt redan nu faktiskt, men har några funderingar på några serier man kanske ska kolla igenom efteråt.. Någon som sett the mentalist? isf, är den värd att se? Annars får ni gärna komma med tips på serier, med gärna mer än en säsong :)
Kan hända att jag drar igång en film innan vänner också, haha allt för att skjuta upp på det! Älskar verkligen denna serie och vill inte att den ska ta slut! :p


   
haha, dåliga googlebilder men.. detta är vad jag ska smaska på ikväll iaf! :) kanske blir lite popcorn eller ostbågar också, vem vet?

Ovido - Quiz & Flashcards