ela-aa

Alla inlägg under mars 2011

Av elin norberg - 28 mars 2011 21:24

.. i'm gonna love you either way.

Av elin norberg - 24 mars 2011 12:14

jag var ju röd/brun hårig innan, eller, topparna var mörkbruna och dessto närmare utväxten man tittade dessto rödare blev det, plus en råttfärgad utväxt.
blekte håret med hjälp av syster i måndags, blev en ljus pippi-långstrumpfärg.
färgade det sedan oerhört rött och har nu en något rödare pippi-färg i håret.
känns som att det hade varit lite coolare om det hade varit samma färg i hela håret, men är ju fortfarande mörkare i topparna.
jag är en otålig människa och vill att allting ska hända på en gång.
därför jag inte väntade några dagar och blekte igen.
 
dessa färger har jag använt. eller, inte den bruna ännu.
ska slänga i den alldeles snart, känner att detta röda är för
rött för mig nu, kanske senare i livet :)

   
efter                              före

Av elin norberg - 22 mars 2011 21:19

dom där speciella låtarna, du vet.
som man kan sitta och lyssna på hur länge som helst.
hörlurarna vibrerar nästan ur öronen, för volymen är så hög.
lite
för hög.
men det är sådana låtar.
som man bara ska lyssna på lite för högt.

Av elin norberg - 21 mars 2011 21:40

Har typ inga lektioner på tre veckor nu, pga apun. känns skönt som fan.
köpte blekning och hårfärg idag, blev ett riktigt redhed nu minsann.


förresten, letar fortfarande klänning till pojkvännens studentbal, känns som att jag kommer antingen gå i jeans eller inte alls.. börjar bli less.


 
resultatet!

<3

Av elin norberg - 16 mars 2011 20:17


iris.

nova. 

iris. 
 
iris.

(Bilderna är klickbara)

Av elin norberg - 15 mars 2011 21:49

känner hur jag bara vill släppa taget om allt.
bara rusa iväg någonstans

och leva,

leva livet.
inte bry mig,
inte tänka,
inte oroa mig.
bara leva,
leva livet.


 

Av elin norberg - 11 mars 2011 14:45

känns som att jag varit vaken i flera dygn och inte gjort något alls..
klev upp vid elva och detta har jag hunnit göra:

ätit frukost.
duschat.
sminkat mig och fixat håret.
målat naglarna.
packat.
har även hunnit med att borsta tänderna tre gånger, varav två av gångerna hade jag inte ens behövt.. sitter bara och fördriver lite tid nu, ska åka ner på stan om en halvtimme ungefär, måste in på affärn och sedan ska jag med bussen till samuel. ska bli kul att se deras nya lägenhet och sådär :)

Av elin norberg - 10 mars 2011 22:22

har ju lov denna veckan, och tackar för att den snart är slut, för fyfan va jävla tråkigt jag har haft :s herregud.. har inte sovit något på nätterna, så har inte haft någon ork att göra något på dagarna, och har dessutom inte haft pengar till att kunna göra något.
idag till exempel har jag färglagt my little pony med lillasyster nästan hela dagen, resten av dagen har jag sovit och tittat på jackass och bam margera. vilket jävla lov? tur att mamsen är snäll, fick pengar idag så jag kan åka till samuel imorgon och stanna där över helgen.

well. ska titta på ännu en jackass film nu, sedan hoppas på iaf lite sömn inatt.
over n out.

Ovido - Quiz & Flashcards