ela-aa

Alla inlägg under juli 2011

Av elin norberg - 13 juli 2011 21:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av elin norberg - 6 juli 2011 21:17

ja.. och här var det som vanligt ett tag sen då.
men har faktiskt haft en del att göra så, jag har i alla fall något att skylla på!
I fredags åkte jag till ullånger, och var där hela helgen. Hade otroligt jävla kul faktiskt, visste i och för sig att jag skulle ha kul, men aldrig att jag trodde att det skulle bli sådär! På en skala ett till tio så vart det en självklar tolva ;) och sista helgen i juli kör vi nog en till sån kväll! :D

Kom inte hem förns efter fyra på söndag, och sen i måndags så började jag ju jobba, 8 - 16 mån - fre  så i augusti rullar cashen in ;) kommer ju pengar denna månaden också, men inte alls lika mycket :p

nej, nu ska jag mysa ner mig i sängen och ba slappa :)
taggar redan för sista helgen ;)

Av elin norberg - 6 juli 2011 21:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards