ela-aa

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av elin norberg - 1 augusti 2011 18:03

Var ett tag sedan jag skrev. Igen.

Var i alla fall ute på äventyr i helgen igen. Var det förra helgen också, då drog vi en "klassfest", av nio bjudna kom bara fem men vi hade det trevligt ändå trots för mycket av det goda ;)
I helgen drog jag till ullånger för att hänga med Maria, fick även sällskap av Anna och lite annat folk också :) "Grillade", badade och bara pratade på prästtjärn, och var barnvakt i lördags, men det var också riktigt trevligt, fick ju träffa lite fyllon då dom kom dit ;) En toppenhelg med andra ord. Kommer nog göras snart, hoppas jag :)

Annars då?
Idag träffade jag morbror + sambo och 2 av mina kusiner :) Vi fikade och pratade lite och sedan gick jag och mamma en sväng på stan. Efter det åkte jag och pappa och pantade flaskor på kvantum. Sen äre väl inte så mycket mer att berätta.. På onsdag kommer ovannämnda släktingar hit för att vi ska fira deras dotter, Alma, som fyller ett år. Och på torsdag åker vi upp till umeå för att hälsa på min lilla prins, äldsta systern och hennes man. :) Sen åker jag nog ut till bjärtrå och min andra prins tror jag :)


over n out babys!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards